joi, 15 noiembrie 2012

GENERALUL REDIVIVUS !




( adica nu mor ….cainii cand vor ….caii !?  pentru ca la o adica,doar caii se impusca ,nu-i asa?)

Zvonurile se adeveresc! Cu gura plina de “EU” ,cel caruia ii “datoram” 3 ani de disperare vrea sa fie salvatorul.
Cititi si va cruciti:

“Înainte de orice sunt şi rămân un militar. M-am format în respectul pentru haina militară şi în toată cariera mea am servit Armata Română. Mandatul meu ca ministru al Apărării s-a desfăşurat într-o perioadă de criză economică mondială. Dar am făcut tot ce era posibil pentru ca militarii activi şi în rezervă să beneficieze de respectul şi recunoaşterea cuvenită sacrificiului pe care aceşti oameni şi familiile lor îl fac în slujba ţării”, a declarat Gabriel Oprea. El a amintit că peste 92% dintre pensiile militarilor au crescut, creşterea medie fiind de 34%, iar mulţi dintre veterani beneficiază astăzi de condiţii de viaţă şi servicii de asistenţă socială mult îmbunătăţite. În plus, deşi în perioada mandatului său de ministru în toate instituţiile statului s-au făcut restructurări, din Ministerul Apărării Naţionale nu a plecat nimeni.

Gabriel Oprea a precizat că, înainte de a părăsi Ministerul Apărării a avizat două proiecte de lege foarte importante pentru pensionarii militari, proiecte care se află în prezent în Parlament. Unul dintre proiecte prevede ca pensiile militare care au scăzut în urma recalculării să revină la valoarea de dinaintea acestui proces, iar cel de-al doilea proiect permite pensionarilor militari să cumuleze pensia cu salariul.

Pentru  detalii accesati :