vineri, 25 ianuarie 2013

Primul ministru azi,despre pensii :"Inca mai discutam o solutie" !



Vineri, 25 ianuarie 2013 premierul Victor Ponta a discutat online cu cititorii HotNews.ro

La o intrebare referitoare la „pensiile militare revizuite prin scadere” primul ministru a raspuns:

„Prin recalcularea pensiilor militare, 90% din pensionarii militari au avut de castigat. Pentru cei circa 15.000 care au de pierdut am discutat si discutam in continuare o solutie care sa nu ii afecteze pe ei 90%.”

Iata continutul intrebarii:
„Aveti foarte multe probleme acum si multe din ele sunt, probabil, mai importante decat problema mea si a inca vreo 15-20 de mii de oameni in varsta . Desi am o retinere in a va aborda prin intermediul unui site ce este condus de persoane care nu au o atitudine prietenoasa fata de dv.(ba dimpotriva!), insist in demersul meu pentru ca desi m-am adresat dv. cu aceasta problema in repetate randuri nu am primit niciodaata nici un raspuns.
Cand veti fi in masura sa indreptati nedreptatea care ni s-a facut de fosta guvernare si care este termenul de care aveti nevoie pentru a va respecta promisiunea facuta in acest sens cu luni in urma ?
Suntem siliti sa batem drumul instantelor de judecata unde suntem plimbati cu lunile si cu anii plus ca mai si cheltuim pentru asta.Am o parere foarte personala fata de persoanele care nu-si respecta angajamentele”.

Col.(r).Dan Moraru