luni, 29 aprilie 2013

CE AI PRIMIT, ŢI SE VA LUA ! - o necesara completare la postarea anterioara-



(Comentariu la o scrisoare)
Din respect pentru autorul scrisorii comentate  , membru SCMD ca si mine, asigurandu-l de toate bunele mele intentii, la solicitarea dumnealui , revin si postez integral continutul scrisorii.

Fac mentiunea (necesara vad) ca nici un pasaj nu a fost considerat deranjant si ca opiniile mele exprimate in postarea din 27 aprilie ,se refera strict la acei rezervisti M.Ap.N. care ,dupa ce au beneficiat de cei cativa banuti, cazuti din cer (?) nu numai ca au parasit sindicatul ,dar au si denigrat pe cei ramasi pe baricade, cu sau fara “beneficiile reconsiderarii încadrării în grupe de muncă pentru unele perioade prin aplicarea arbitrară (?) a dispoziţiilor HG S 1019/2010”.

Col.r.Dan Moraru  
Am onoarea sa va salut !
Sunt lt. col. (r) ...., vicepresedinte la filiala ... SCMD.
Va retransmit un mesaj pe care l-am difuzat tuturor membrilor filialei noastre, in urma experientei traite de mine la chemarea la CMJ.
In esenta, este vorba de actiunea omniinfractorului oprea (nu este greseala, asa il scriu eu pe oprea, cu litera mica) care incearca sa-si "albeasca" faradelegile savarsite prin aplicarea HG S 1019 la pensionari.
Doream sa cunosc daca la dumneavoastra se practica sau s-a practicat aceeasi metoda de chemare la CMJ in aceasta perioada. 

Astăzi, 18.04.2013, am fost invitat la CMJ pentru a mi se aduce la cunoştinţă modificările din fisa cu locurile de muncă.
După cum ştiţi, acţiunea de acest fel a început joia trecută, în fiecare zi fiind chemaţi, în ordine alfabetică, între 30 şi 40 de pensionari militari (astăzi au fost cei cu literele G şi I).
Aflasem că, pe la mijlocul lunii februarie, Casa de Pensii Sectoriala  a MApN solicitase de la CMJ un număr de 300 de memorii originale (dosare personale). Se pare că acele memorii s-au reîntors.
Eu am fost unul dintre beneficiarii "falsului intelectual" promovat de Casa de Pensii Sectoriala a MApN, care, independent de voinţa mea, mi-a modificat încadrarea în grupele de muncă, în scopul creşterii cuantumului pensiei, urmărind să-mi "închidă gura".
Ştiam, din ultima decizie, că pentru o perioadă de 4 ani şi 8 luni mi s-a modificat încadrarea în grupele de muncă, fiind trecut de la deosebite la speciale. După petiţii repetate am descoperit că modificările au fost făcute de către Centrul Militar Zonal Bucureşti.
Ce am constatat astăzi, din înscrisurile ce mi s-au pus în faţă:
1.La nivelul ministerului s-a constituit o comisie de analizare a documentelor emise pentru încadrarea în condiţii deosebite, condiţii speciale şi alte condiţii a UNOR cadre militare trecute în rezervă sau în retragere din MApN (titulatura le aparţine, fără sublinierea cuvântului "unor", care îmi aparţine);
2. Statul major general a emis ordinul MS 12/2013, în care, la art. 4, se prevede analizarea DOAR  a perioadelor cuprinse în procesul verbal nr. CA 1/R 4370/04.03.2013 al comisiei numite;
3. Toate aceste perioade, individualizate pe persoane, au făcut obiectul unor transmiteri către CMJ, cu data de plecare de la Bucureşti 4 martie 2013,menţionându-se în ele deficienţele constatate la încadrarea în grupele de muncă!!!
STUPEFIANT!!!
AŞADAR,EI (CENTRUL MILITAR ZONAL BUCUREŞTI ÎN CÂRDĂŞIE CU CASA DE PENSII) FAC MODIFICĂRILE CU DE LA SINE PUTERE ÎN DECIZII ŞI ACUM LE TRIMIT LA CMJ, CHIPURILE,PENTRU ÎNDREPTAREA GREŞELILOR!!!  
 4.Fiecare astfel de PV este semnat de nimeni altul decât ŞEFUL SERVICIULUI MOBILIZARE, RECRUTARE ŞI SELECŢIE DIN DIRECŢIA PERSONAL ŞI MOBILIZARE A STATULUI MAJOR GENERAL!!!
RUŞINE, oricine ar fi !!!  
5.Prin urmare, angajaţii CMJ te anunţa, angelic, că S-A FĂCUT O GREŞEALĂ şi că perioada sau perioadele cuprinse în PV trimis de la Bucureşti nu vor mai fi în condiţii speciale, că până acum, ci vei fi trecut la condiţii deosebite, adică, în traducere, CE AI PRIMIT ÎN URMĂ CU UN AN, ţi se va lua înapoi, prin emiterea unei noi decizii !!! Asta trag eu concluzia, logica, de altfel, pentru că dacă îi întrebi pe angajaţii CMJ-ului, ÎŢI RĂSPUND,MEFISTOFELIC,CĂ EI NU ŞTIU,PENTRU CĂ EI NU CALCULEAZĂ PENSII!!!
Şi, în final, SURPRIZE, SURPRIZE!!!
DACĂ PE PARCURSUL PERIOADELOR CUPRINSE ÎN PV TRIMIS DE LA BUCUREŞTI AI URMAT VREUN CURS DE SPECIALIZARE (curs comandanţi baterii, curs comandanţi divizioane, curs de stat major, curs de alpinism, curs de paraşutism etc), EŞTI GHINIONIST!!! Pentru acele perioade EŞTI ÎNCADRAT LA CONDIŢII NORMALE,  în baza art. 3 alin (2) din ordinul M 116 pentru aplicarea HG 1294!!!
CINISM!!!
În anexele de la decizii nu apar condiţii normale pentru acele perioade! Dar, ce şi-au spus hoţii de la Bucureşti? Vreţi dreptate?! LUAŢI ÎNZECIT!!!
CONCLUZIE GENERALĂ: S-AU SCĂLDAT ÎN MINCIUNI!!!
Motivare:
- totul este o mascaradă menită să-l scoată din butoiul cu "miere" de musca pe omni infractorul oprea;
- solicitarea memoriilor de la CMJ a fost o "perdea de fum", deoarece, în mod clar,  casa de pensii  avea evidenta tuturor măgăriilor făcute şi doar au completat procesele verbale, fără a răsfoi nicio pagină din memorii;
- este evident că nicio comisie nu ar fi putut să analizeze atât de multe memorii în perioada 15 februarie-4 martie, basca editarea PV individualizate şi semnarea lor; 
- oprea a utilizat această manevră disperată în alianţă mafiotă cu toţi din minister, în scopul eradicării dovezilor incriminatoare.
- odată dovezile dispărute, oprea va apărea în faţă  că "îl salvatore della patria", mai ales că este cosemnatar al iniţiativei legii recuperatorii.

Lt.col.(r)......